In een cirkel

Ons Heidi, mijn nicht, vierde deze week haar verjaardag. Bij een verjaardag geef ik graag een zelfgemaakt cadeautje. Maar waarmee kan je een creatieve mus zoals ons Heidi nu plezier doen? 
Veel dingen maakt ze zelf met haar naaimachine of haar Silhouette Cameo. En naaiboeken of een bon,... tja welke heeft ze al, waarmee doe ik haar een plezier? Dat blijft moeilijk!


Maar soms haal je inspiratie uit een gesprek! Een paar weken geleden liep haar zoon mee tijdens een loopwedstrijd voor de beker van Vlaanderen. De dag ervoor vertelde ons Heidi nog dat het niet altijd even leuk is om te supporteren in weer en wind. 


En zo snel kan het soms gaan, de dag erna haalde ik in een naburige winkel een paar bolletjes wol. Ik haakte met Ambiance Colour van Scheepjes een cirkelsjaal en een muts. Zonder frullen of tierlantijntjes maar wel heel warm en zacht.




Zo snel gaat dat, met de nodige inspiratie tover je plots een verjaardagscadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten