Stapel

Mijn broer vroeg mij een tijdje terug of ik voor een hele stapel dezelfde (maar toch een beetje verschillende) cadeautjes kon zorgen. Hij was trainer van een damesvolleybalploeg en deze meiden verdienden wel een verrassing. 

Dus ging ik op zoek... tussen mijn stofrestjes... en ik zag meteen verschillende leuke combinaties opduiken!








Ik gebruikt het patroon van het bekende An-tasje. Dat patroon gebruikte ik al enkele keren eerder. 
Ideaal om aan retjesverwerking te doen!






Door hetzelfde katoen met een verschillend paspel of verschillende kamsnaps te combineren krijg je telkens een ander verrassend resultaat. Voor ieder wat wils in dit stapeltje!





1 opmerking:

  1. Heerlijk! Zo attent van je broer zeg! Super mooie stapel, die dames zullen blij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen