Cirkel

Ik naaide al eens een cirkelsjaal... man man wat een gesukkel! Het duurde een hele tijd vooraleer ik begreep hoe zoiets in elkaar zit! Logisch denken is niet mijn sterkste vak. Op de één of andere manier slaagde ik er steeds in om het geheel dicht te naaien waardoor er helemaal geen cirkelsjaal ontstond maar een aan elkaar genaaide lap stof.



Tijdens een bezoek aan de Stoffenstraat in Kasterlee zag ik deze stof liggen. Een couponnetje aan een voordelige prijs. In zo'n flodderstofje wou ik wel een sjaal! Dat fleurt meteen je outfit op!
Maar hoe zat dat nu weer met cirkelsjaals? Het is eigenlijk zo simpel... maar ik kon toch niet zelf bedenken hoe dat in elkaar zat. Dus snuisterde ik vanochtend nog eens Pinterest naar een tutorial en kwam bij deze uit. Probleem meteen opgelost! Vanmiddag was mijn cirkelsjaal klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten