Met veren van een pauw!

Onlangs vroeg Elly mij: 'Zou jij kussen willen maken voor bij een chocoladebruine zetel?' Natuurlijk!
Zo ging ik op zoek naar stof, passend bij dat chocoladebruin. Ik zag veel leuke combinatie maar dacht telkens: 'Gaan zij dat ook mooi vinden?' 
Niet dat ze daar moeilijk over doen - integendeel - maar als je zoiets naait voor iemand wil je toch graag dat zij die combinaties ook graag zien. Smaak, weet je wel?


Dus stuurde ik eerst een foto naar Elly van de stof en de paspel. Het werd een stof met groen/blauwe veren van Timeless Treasures (de stof doet me denken aan een pauw), een rijkelijk stofje. In combinatie met een groen - in - alle - tinten stof, Calypso Frogs van Paintbrush Studio. 


Ik kreeg meteen daarna een 'Naaien maar!' teruggestuurd! 
Voor de twee grote kussens gebruikte ik de stof met veren vooraan en achteraan de groene. Daartussen stak ik een petrolblauwe paspel. 








3 opmerkingen:

  1. Prachtige stofjes heb je gebruikt voor je kussens ! Die zouden hier ook nog mooi passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan ik deze stof kopen?
    en waar ? ik wil de zeteltjes van mijn caravan hiermee bekleden. :)

    BeantwoordenVerwijderen