Kleurrijke katten


Rode, groene, blauwe... alle kleuren kan je ondertussen terugvinden in mijn stoffenkast.
En telkens wanneer ik een stoffenwinkel voorbij wandel kan ik moeilijk de drang weerstaan om daar toch even binnen te springen en rond te snuisteren. 
Of ik ga naar de winkel voor een beetje paspel en kom thuis met een nieuw katoentje. 
Je kan je dat wel voorstellen, ondertussen stapelen de stoffen zich op. 
En vaak heb ik dan toch nog niet de juiste stof om te combineren met dat nieuwe katoentje.


Ach ja, daarom is naaien ook zo'n leuke hobby, toch?! 
Onlangs bekeek ik mijn stoffenvoorraad nog eens goed. Ik zag daar een prachtig, kleurrijke grote katoenen lap met kattenprint. Ik hou van de kleurencombinatie en de verschillende patronen in deze print. Daarbij ontdekte ik, tussen mijn voorraad stof, een zachte paarse fleece die ik eerder eens kocht met een andere bedoeling. Maar dat project werd om de een of andere reden niks, dus plannen veranderen!


Om de prachtige print te sparen (ik heb een hekel aan knippen in van die kleurrijke, lieflijke stoffen!)
naaide ik een deken. Een groot exemplaar deze keer. Waar je gezellig onder kan kruipen op koude winteravonden. Gelukkig was de paarse fleece groot genoeg om deze combinatie te doen slagen.
Maar toch, hoe mooi de combinatie ook is, laat die koude winteravonden nog maar wachten. Ondertussen ligt er toch een prachtig te blinken naast mijn stoffenvoorraad!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten