The purple side of sewing


Ik deed nog eens van eenvoudig en bekend. Ik gebruikte mijn marktaspatroon - dat ik onder meer hier al eens gebruikte - om een paarse linnen tas voor Rebecca te naaien. Rebecca vierde namelijk enkele maanden geleden haar verjaardag. Ongeveer in dezelfde periode naaide ik deze tas. 
Haar lievelingskleur is paars dus daarom dat ik wel te scoren met een paarse tas. 
De tas werd ingepakt in cadeautjespapier en...
Wanneer ik Rebecca dan zag vergat ik natuurlijk het cadeautje af te geven... dat gebeuren herhaalde zich opnieuw en opnieuw waardoor Rebecca haar cadeautje pas een paar weken geleden kon openmaken. Dat maakte ook dat ik de foto's van de tas nog even niet kon publiceren, waardoor ook dit blogbericht steeds werd uitgesteld. Het is nu wel duidelijk dat ik soms last heb van euhm.... hoe heet dat ook al weer?... uitstelgedrag ofzoiets....
Overkomt jou dat ook wel eens? 





patroon: eigen ontwerp - markttas


Geen opmerkingen:

Een reactie posten