Gouden laagje



Soms is het zoeken naar een ideale stof voor een bepaald projectje niet eenvoudig, er is zoveel keuze. En ik hou van al die mooie prints, prachtige kleurencombinaties, hoe de stof aanvoelt,... Kortom ik hou van stof! Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.

Af en toe bots ik op stof waarbij ik niet meteen weet waarvoor is het kan gebruiken maar  ik het gewoon niet kan laten... ik koop er toch een meter of meer van. 



Zoals ook bij deze stof. Te mooi, te rijkelijk, te feestelijk om te laten liggen!
Zo werd deze meteen uitgeroepen tot tafellaken. Als decoratie tijdens de komende feestdagen. Maar ook voor op andere misschien niet zo feestelijke momenten. 
Ik kan het zelfs niet over mijn hart krijgen om er de schaar in te zetten. Ik heb de randen, dus ook de zelfkant, gewoon in de zoom verwerkt. Een zo smalle zoom zodat er zo weinig mogelijk prachtige stof verloren zou gaan!

Want ook gewone dagelijkse momenten verdienen een gouden laagje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten