Inpakken nr.1

Deze blogpost gaat over inpakken. Niet over valiezen inpakken. Wel over cadeautjes!
De feest/cadeautjesdagen komen korter bij en ik ben op zoek naar originele manieren om een cadeautje te verpakken. Dus ga ik de komende dagen en weken op zoek naar ideetjes. Ik deel deze graag met jullie!

Normaal pak ik cadeautjes in met papier. Eventueel een lintje of een strikje en wat washi-tape om de doorzichtige plakband te verdoezelen.

Vanaf nu wil ik het 'anders' aanpakken of zal ik zeggen 'anders' inpakken. Ik ga op zoek naar andere combinaties en mogelijkheden.
Papier kan uiteraard nog wel maar op een toffe andere manier. Dat gaat het inpakken en geven van cadeautjes hopelijker nog leuker maken!

Mijn eerste inpakidee is heel eenvoudig en ideaal om restjes stof te verwerken.
Ik naaide enkele zakjes waarin kleine cadeautjes passen. Maar je kan uiteraard het formaat aanpassen. Ik gebruikte deze zakjes ook al eens om te vullen met koeken en stickers voor de nieuwjaarszangertjes. Na het openen van het cadeautje kan de ontvanger het zakje nog gebruiken om iets in te bewaren: een zonnebril, juwelen,... een multifunctionele verpakking dus!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten