Rond en rond

De temperatuur buiten zakt stilaan, meer regenweer dan zon... het is overduidelijk... we zitten middenin de herfst en de winter komt zo nu en dan al eens piepen.

Mijn to do lijstje groeit en ondertussen ben ik volop met andere dingen bezig (waarover later zeker meer blogberichten volgen) maar zo tussendoor kan ik het toch niet laten om eens een halfuurtje achter mijn naaimachine te kruipen.
Tijd dus voor een snel-klaar projectje! 



Ik naaide twee eenvoudige cirkelsjaals. Alhoewel eenvoudig, het blijft toch steeds een uitdaging om die eerste cirkelsjaal van het seizoen te naaien zonder het hele ding uit elkaar te moeten halen. 
Ik slaag er namelijk elke keer opnieuw in om de lap sotf dicht te naaien. Wat dus wil zeggen dat je er je hoofd niet door kan steken en eigenlijk van een cirkelsjaal geen sprake is. Na wat logisch denkwerk blijkt dit uiteraard een poepsimpel projectje te zijn en volgen er al snel meer cirkelsjaals om mijn outfits te pimpen! 



1 opmerking:

  1. Super leuke warme sjaal Oele. Het blauwe exemplaar komt hier dagelijks goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen