Another Tote Bag

Misschien kan jij je deze stof nog herinneren? Ik gebruikte deze katoen met cactusprint al eens eerder. Deze keer naaide ik er een simpele tote bag mee. Voor de binnenkant gebruikte ik een effen bruine katoen. Ik naaide er een binnenzakje met ritssluiting in. Als klein detail gebruikte ik voor de buitenkant een smal groen lintje, dat geeft de tas net dat tikkeltje extra. Het is een ruime tas geworden, die je makkelijk kan opvouwen tot een klein pakketje en dus niet veel plaats inneemt wanneer je hem wegstopt. Wat is jouw favoriete maat voor een tote bag? Hou jij van handige extra's in de tas of heb je liever een 'recht op recht' exemplaar?


Maybe you remember this fabric I used for a new sewing project, because I did use the same fabric before. This time I used this lovely cactus print cotton for another tote bag. I made a simple one this time and used brown cotton for the interior. The bag does have I small inside pocket with a zipper closure. As a little extra, I sewed a small green ribbon on the cactus printed cotton. The bag is big enough to carry lots of stuff and can easily be folled into a small package, so it does not take space when I leave it in the closet. Or when I take it with me as an extra bag. What's your favourite tote bag size? Does a tote bag need some extra's to be perfect for you? 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten