Oliver



 Ik zag ze al her en der voorbij komen. Die schattige peuters in bijna even schattige broekjes.
Miniemie bracht een gratis patroon. Het Oliver-broekje. En aangezien ik nog enkele zachte tricots in mijn stoffenvoorraad vond bleek dit het perfecte projectje. Het broekje is in verschillende maten te naaien, je kan er ook mee variëren en bijvoorbeeld de boorden onderaan of bovenaan maken uit boordstof. In dit geval vond ik dat niet nodig. Eenvoud, geen gedoe, meer moet dat soms niet zijn.

A while ago, Miniemie designed a free sewing pattern for toddlers. The Oliver-pants! Looking like super-easy sewing project and a very relaxing pants to wear. I found some soft and nicely printed fabric in my stash which I immediatly turned into a couple of Olivers. Did I say it was easy and relaxing? Well, to me, it sure was! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten