Tilly

 In de categorie 'Restjes stof verwerken' naaide ik enkele kleine Tilly's, zakjes volgens het patroon uit het boek 'Mijn Tas'.


 Maar dat vlotte niet zoals gedacht... Eerst was ik een patroononderdeel vergeten over te tekenen, daarna had ik niet genoeg stof meer over voor de juiste combinaties (allez, de combinaties die ik eerst in gedachten had)... er liep vanalles mis bij dit project.


Blijkt dat je dat soms nodig hebt om tot verrassende maar leuke resultaten te komen. 


En dat terwijl het eigenlijk zo klaar als een klontje is en je gewoon even de uitleg in het boek moet doornemen voor je eraan begint. Daar trap ik dus dikwijls in, in die 'te snel willen zijn' - val. En achteraf blijkt dat je als meteen wat trager en doordacht aan de slag zou gaan je heel wat tijd zou uitsparen..



Ik werkte de Tilly's wel af met twee kamsnaps in plaats van eentje, zo blijft het geheel volgens mij beter dicht en kan je er ook kleinere spullen in stoppen.


Binnenkort volgen er ook grotere modelletjes!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten