Kabouterjasje


Ik naaide verschillende projecten uit het eerste Zo Geknipt boek, het werd van voor naar achter en van achter naar voor uitgepluisd, telkens met leuk resultaat - ook in mijn voorblogse periode. Maar er was één project waaraan ik niet aan durfde beginnen. Of ik durfde het wel maar het kwam er niet van. 

Het babyjasje! Baby's zijn hier nog redelijk schaars en als er toch zo'n kleine spruit geboren werd naaide ik daar een warm, knus dekentje voor.
Maar nu werd het toch eens tijd om mij eindelijk aan zo'n snoezig jasje te wagen.


De katoenen stof gebruikte ik hier al eens eerder, inderdaad voor een dekentje. 
Ik combineerde met warm, zachte binnenstof en rode paspel.



 Ziezo, het eerste babyjasje is een feit. En ik moet toegeven... zo gaan er nog volgen! Een goede uitleg, eenvoudig patroon en leuk resultaat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten