Granny's

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets blogde over haken. Na de Scheepjes CAL 2014, die ik met wat vertraging afwerkte, haakte ik volop verder. Ook deze keer haakte ik een verzameling granny squares bij elkaar. 


Ik had nog wat bolletjes Cotton 8 liggen, van een eerder project waar ik binnenkort een blogpost over schrijf. Deze restjes verwerk ik langzaam aan tot een nieuw haakproject.


Dit is een voorlopige stand van zaken... nog enkele tientallen te gaan.
Hoofdzakelijk blauwe, groene en paarse tinten.



Niet zo lang meer, dan toon ik jullie het resultaat van dit bergje vierkantjes!



1 opmerking:

  1. Wow, een serieus project zo te zien ! Je hebt al een hele stapel bij elkaar gehaakt. Benieuwd wat het gaat worden. Heel tof die groene en blauwe tinten samen !!

    BeantwoordenVerwijderen