Glenda

Bijna een half jaar geleden, aan het einde van de zomer maar nog volledig in zomerstemming, maakte ik deze handtas. Volgens het Glenda patroon van Swoon Patterns. Eigenlijk was het de bedoeling deze in te sturen voor een swap maar daar ging iets fout... helemaal niet erg voor mij. Ik vond het al zo jammer dat ik deze zou moeten afgeven dus stiekem ben ik blij dat de swap niet lukte!



De handtas is voorzien van een schouderbandje maar dat kan je er snel afhaken 
zo maak je er een clutch van. De buitenkant knipte ik uit vrolijke bolletjesstof en voor de binnenkant gebruikte ik een frisse groene stof. De handtas sluit met een magnetische drukknop.



Er is een klein binnenzakje met witte rits voorzien. 
Volgende keer zou ik wel voor dunnere versteviging kiezen. Maar dat is maar een klein detail en persoonlijke voorkeur. Deze versteviging mag dan wel dik en stugger zijn, het zorgt er wel voor dat het tasje stevig is, tegen een stootje kan en een mooie vorm blijft houden.


Goed op tijd voor volgende zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten