Scheepjes CAL - week 1



Een hele tijd terug kreeg ik bericht dat Wink van A creative being een CAL (crochet along) organiseerde. Ik bestelde meteen de juiste wol. Maar daar liep het fout... de levering duurde veel langer dan voorzien wegens het grote succes van deze CAL.

Maar na veel geduld werd er aan onze deur een pakketje wol afgeleverd

.

De bedoeling van deze CAL is dat je elke week 6 granny squares (vierkantjes) haakt. Elke week werk je volgens een ander patroon. Aan het einde van de CAL zet je ze aan elkaar en heb je een mooi deken.

De eerste keer dat ik een groot deken zal haken dus. Wel al eens pogingen gewaagd maar wegens gebrek aan geduld nooit een deken afgewerkt. Maar deze keer ga ik het zover niet laten komen!

Omdat de levering van de wol wat vertraging had, ging ik dus samen met alle enthousiaste hakers van deze facebookgroep pas vrijdag aan de slag met het eerste patroon.

Ik gebruikte voor de eerste vierkantjes de vanille gele bolletjes wol uit het pakket.


Onzichtbaar hechten vraagt nog wat oefening. Maar ik ben zooooo enthousiast!


Zie hier... de eerste zes vierkantjes van mijn deken!


Ik ga de vierkantjes nog 'blokken' (ook iets wat ik nog nooit gedaan heb) maar ik kon niet wachten
om ze aan jullie te tonen (geduld, weet je wel)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten