Make-up bag formaat



Nu mijn blogmodus weer op 'Aan' staat overlaad ik jullie met naaisels van de afgelopen maanden/weken/dagen. Foto's die ik al die tijd bewaarde worden ein-de-lijk gedeeld, de bijhorende blogposts schreef ik al enkele malen in gedachten en veranderen nu ein-de-lijk in concrete teksten.
Na de blogstilte volgt er nu dus een blogtornado, kwestie dat je al weet wat je de komende periode mag verwachten.


Voor deze drie make-uptasjes gebruikte ik het 'Gathered Pouch' patroon van Noodlehead.
Voor wie interesse heeft, er bestaat ook een 'Gathered Clutch' versie die een beetje groter is. Deze hebben het gepaste formaat om in je handtas te stoppen en vol te proppen met vanalles.
Het naaien van de tasjes was eigenlijk heel eenvoudig. Ik heb al wat ervaring, zoals je al wel weet, in het naaien van toilettassen en make-upbags allerhande. En telkens wanneer ik een leuk patroontje tegen kom kriebelt het toch weer om er aan te beginnnen. Tjah, zo van die tasjes heb je nooit te veel, toch? En je kan ze gebruiken als cadeautje bij eender welke gelegenheid. Nog eens handig ook dus! 
Ik voel het al kriebelen om een voorraad van deze aan te leggen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten