Poppenverwennerij

Ook piepjonge poppenmoedertjes willen een graag een fleurige babyuitzet. Maar zo'n uitzet is natuurlijk ook piepklein. Ik naaide een kussen voor het poppenstoeltje en eentje voor het poppenbedje.
  

Met lintjes, zodat je het beter op het stoeltje kan bevestigen.
En kamsnaps achteraan, zo kan je de overtrek makkelijk los maken om te wassen.



Het hoofdkussen versierde ik met een bloemetje uit witte badstof. En ook voor het matrasje naaide ik een overtrek. 




Een bijpassend lakentje van een restje tricot, afgewerkt met een witte paspel.


Als verrassing naaide ik ook een poppenbadcape uit badstof. Afgewerkt met polkadot biaislint. 
Ik verwerkte wat gele en oranje badstof met vliesofix tot een badeendje.


Deze poppenbaby zal door zijn poppenmama in de watten gelegd worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten